?

Log in

No account? Create an account

[icon] WeLcOmE 2 ThE cOnFuSIoN!
View:Recent Entries.
View:Archive.
View:Friends.
View:Profile.
View:Website (My Website).
You're looking at the latest 8 entries.

Current Music:blind melon - life aint so shitty
Security:
Subject:WOOOOWEEEE
Time:03:17 pm
Current Mood:cheerfulcheerful
welllll tomorrow is the big dayy... we're movin into our new home! im so excited i could pee haha.home in 35 days thats excitin tooo...im so so so happy!SO IN LOVEEEEE *beams*hard to believe its almost a year... and we're stronger than ever!he understands me and he gives me advice and tells me exactly what he thinks...hes my BEST friend :) i love the feeling! :) well i guess im done ramblin now...gonna go chill and watch white noise wit ma bebez.
xoxox
Amelia
comments: Leave a comment Share

Current Music:heavy heart beats and breathin - jeremy swan(MY BABE!!:D)
Security:
Subject:meow
Time:06:35 pm
Current Mood:happyLOVED
wellll...we're moving into our new home in a week and a half..how excitin is thatt eeekk that only shitty thing is we're sooo strapped for money right now.. i mean i got my savings.. but im saving that for when i get home so i'll have money hehe.and home... 48 DAYS TIL MY PLANE HITS CB LAND BABY!!its gonna be a blast.. and my big 2-0 party mm hmm! annnnd holy shit its hard to believe its ALMOST a year for me and jeremy..where the hell did the time go and i can see many more years to come too.. i think i FINALLY found what imm lookin for:) plus he bakes me biscuit and cookies hahah :D things up here are good tho... work is great.. i just got a raise.. and i get another raise june 4 so things are GREAT!im gettin pretty hyped up for jeremys dads weddin too.. its gettin close! its gonna be a blast! neeewhooo thats all i gots fer now..ill try to update again soon :)
xoxox
Amelia
comments: Leave a comment Share

Current Music:Nada surf - if you leave
Security:
Subject:Weehoooo
Time:01:17 pm
everythings been wickit since my last postt.... AND we're going to Mexico in January..me jer mom n dad and some of their friends.... im stoked i cant wait! and jers going to barbado's in august(his whole family is from there - the woman his dad is marryin and all her bro's n sis and everything are from there) I cant go tho cuz I cant get more time off from work.. but its only gonna be for a couple weeks and hes wanted to go forverrr ..hes gonna have a blast! :) And the countdown is getttttin down til we move into our new homeee OMG IM SO EXCITED! hmm oh yes Friday jer's dad n step mom (donna) took us our for dinner than that night we went over to Rawlo's ( Jers soon to be uncle) cuz he just got back from barbado's so we we're drinkin some barbasian rum (yummmmmy) it was a great night! the whole family was there... i love being a part of this family.. its so loving and welcoming! im not AS lonesome for my family cuz these guys remind me of mine! Anyyywhoo thats bout it have a goooood one guys :)
xox Amelia xox
comments: Leave a comment Share

Current Music:Trick Daddy - Sugar
Security:
Time:12:21 am
Current Mood:accomplishedexcited,loved
Wooooowwww... its been AWHILE haha. Well theres alot going on right now! I ABSOLUTELY LOOOOOVE ONTARIO... AND MY MAN!!!!=) I got a full time job at shoppers drugmart...(great job!) Im currently livin in the hood haha... but we found an AMAZING place right next to work.... its beautiful.. we move in May31...its a 2 bedroom (EEEEEEK) it has a huge balcony and theres patio doors in the guest bedroom and in the living room...theres a chandaleir over where the kitchen table is gonna be... IM IN LOVE *siiiiighhh* Hmmm MY COUSIN LINDEY HAD HER BABY... LITTLE BABY GIRL LILY ANA....7'9 pounds and 22" long.... I cant wait to see her.. linds said shes absolutely beautiful....Im so happy for linds... shes soooo happy... and she deserves it ALL! =) Ill get to see her in July when I go home for a week... YES I AM GOING HOME FOR MY 20TH BDAY =) SHIT SHOWWW WHHHHHATTTT! haha Than ya'll can meet Jer... he cant wait to meet you guys! Hmmm oh yesss Im applying to register at a beauty school for September... than I want to open my own salon...a FUNKY salon.. I wanna do dreads and extensions... dread wraps... crazy colors... im so stoked for this... I started my sketches for the business and everything!!! My life is FINALLY coming together.. I know what I want out of life... and Im actually going to acheive it....Well thats it for today guys... IM sorry ive been so slack with writing in here... ill try to get my ass in gear! :)
Love and miss you all!
see you soon :)

x0x Amelia x0x
comments: Leave a comment Share

Current Music:slow motion-juvenille
Security:
Subject:meh
Time:08:39 pm
Current Mood:blahblah
Hey everyone!
its been awhile ..sorry i havent been updating very often!Not too much is new ...I'm pretty lonely lately... just for some friends tho..i really miss my friends back home and since i dont have a job yet i havent really met too many ppl cept jers friends and they're all guys... and the one friend that i have who's a girl lives up in niagra and only comes down once in awhile.. it sucks... if i had some friends from here everything would be perfect! i really like it here its a beautiful place! im looking forward to going back to school in september than ill definately meet lots of ppl! and gert a start on my edumacation LOL. awe well i guess thats all i really have to say right now... but just to let yas all know i miss yas all terribly and i'll see you in july when i come home for a week or 2 vacation!
Love yas all!
Amelia
xoxox
comments: Leave a comment Share

Current Music:man in the mirror-michael jackson
Security:
Time:09:25 pm
Current Mood:happyhappy
Hey Everyone,
Welll im back in action now.. just got my highspeed hooked up! Everything is goin great over here I got my apartment its really nice! Ohh and i got a cute lil black kitten named Marley..shes very sweet.hmmm thats really it i guess haha its the same old here in ontario than it is in nova scotia just got my boy with me now which is great:)
Love yas all
Amelia
comments: Leave a comment Share

Current Music:The Santa Clause 2... the movie lol
Security:
Subject:~*christmas eve!!!!*~
Time:09:54 pm
Current Mood:cheerfulanxious,loved,happy
Hmmm this is prolly gonna be one of my last entrys for awhile...i leave for ontario in 2.5 more days :D Everything has been working out perfect for me... my unemployment finally went through and i got $950 yesterday...perfect timing eh.. right b4 christmas and b4 i move! it was great :) bought my mom n dad their presents and what not...im not very excited for xmas tho..well i am... but im not...i wish i could spend it with my mom n dad.. AND jeremy..but what can ya do... ill get to spend new years with him!i think thats why im not very excited... hes my xmas gift lol :( and hes not here! DAMN IT! ;) i shouldnt complain it was great to spend this last month with my mom n dad! :D Newhooooo gtg jeremys calling.. n i gotta fall asleep b4 ho ho gets here ;)
Merry Christmas everyone and a happy new year!
Lots of love always,
Amelia xoxox
comments: Leave a comment Share

Security:
Subject:8 more days!!!:)
Time:10:21 pm
Current Mood:giddygiddy
Wellll now...went to the mall yesterday for awhile...no more mall...people are damn crazy this time of year!than last nite it was beer and wing nite...lets just say i drank a lil too much lol...5 beer...4 glasses of spiked punch..10 shots of rum and a rye n ginger later...amelia was a little wobbly LOL. it was retarded cuz my mom n dad and all their friends were there too.. and ive been drunk with mom n dad...but last nite i was plastered!! after beer n wings we went to a party and me n mum were in the back of the van passin a beer back n forth to each other! lol it was nuts.. so all in all i had a good nite.and the nite b4 last jeremy wrote me another song and he sang it to me on the phone the other nite... it was awesome..definately made the rest of my time here more bareable... between his letter ..the other song and the new song..im totally content:)so only 8 days left and im gettin my cuddles ahhhh!!!anywhoooo i best be off really have to start packing! peaceeee
Amelia xox
comments: Leave a comment Share

[icon] WeLcOmE 2 ThE cOnFuSIoN!
View:Recent Entries.
View:Archive.
View:Friends.
View:Profile.
View:Website (My Website).
You're looking at the latest 8 entries.